"Dünya ise; bütün şa'şaasıyla ahirete nispeten bir zindan hükmündedir.." BEDİÜZZAMAN

2 Aralık 2010 Perşembe

CİLT BAKIM ÜRÜNLERİM-BİONİKE


Cilt bakımına ergenlik dönemimden beri hep ilgim olmuştur. Makyaja doğru dürüst hiçbir zaman merak salmadım diyebilirim ama cilt bakım ürünleri ve cildimin temiz görünmesi benim için hep önemli olmuştur. Hatta üniversite zamanlarımda arkadaşlarla biryere kalmaya gitttiğimizde benim bakım ürünleri onların hep alay konusu olmuştur:) Küçük bir çantamda olsa, gittiğim yerde 1 gün de kalacak olsam ürünlerim hep yanımdaydı. Çok şükür hiç bir zaman problemli bir cildim olmadı. Ama benim sorunum da açık tenli ve büyük oranda buna bağlı olarak çok hassas bir cildimin olması. En büyük problemim ise kuruma. Özellikle bu aylarda ve bundan sonra havalar ısınana kadar ekstra bir özen göstermem gerekiyor. Bir de İstanbul gibi nemli havaya sahip bir yerden sonra böyle havası kuru olan biryere gelmek de cildimi ve saçlarımı çok etkiledi. Ben de artık eski kullandığım ürünlerin bana yetmediğini düşünerek yeni birşeyler araştırmaya başladım. Her zaman birinci tercihim dermokozmetik ürünlerden yana oluyor. Ben de en son İstanbul'a gidişimde uğradığım bir arkadaşımın eczanesinden Bionike ürünlerini aldım. Bu ürünleri özelliği nikel, koruyucu,parfüm,gluten içermemesi ve hassas ciltler tarafından iyi tolere edilmesi. Kullanmaya başlayalı 15-20 gün oldu sanırım. Şimdiye kadar gayet memnunum ama uzun vadede vereceği yanıtlar da önemli tabiki. Bakalım düzenli kullanımda inşallah vadedilen sonuçları görürüm.
1. ürün 3 in 1: Hassas ve toleranssız ciltler için temizleme suyu. Temizleyici, tonik ve nemlendirici etkiye sahip. Cilde sürüp fazlası pamukla alınıyor. Durulama gerektirmiyor.
2.ürün Defence Cream: Antioksidan içeren bir nemlendirici. Cildin biyolojik savunma sistemini güçlendiriyor. Antioksaidan içerdiği için serbest radikallere karşı da etkili oluyor.
3.ürün Defence Rosys Rich Cream: Kılcal damar çeperlerini güçlendirerek kırılganlığı azaltıyor. Böylece cilt kızarıklıklarının yatışmasına yardımcı oluyor. 7.ürün olan Intensive Drops da aynı etkiye sahip daha konsantre bir ürün yani 3. ürünün serum şekli. Ani etki de sağlıyor. Kuperoz eğilimli ciltler için bu 2 ürün çok önemli.
4.ürün Defence Eye Anti-Wrinkle Cream: Göz çevresi için kullanılan bir nemlendirici. Malum yaş oldu 25:) Şaka bir yana kuru ciltlerin en büyük dezavantajı diğer cilt tiplerine göre daha erken kırışıklıkların ve çizgilerin belirmesi. Tabiki yaşlanmak doğal bir süreç ve belli bir yaştan sonra -Allah ömür verirse- kırışıklıklar muhakkak olacak. Ama Allah'ın emanet olarak verdiği tüm bedenimize iyi bir şekilde bakmak gerektiğini düşünüyorum nacizane..
5.ürün SPF 50+ Stick: Güneş ışınlarına karşı daha duyarlı olan burun, dudaklar ve benlerin olduğu bölgelere nokta şeklinde uygulanıyor.
6.ürün SPF 15 Cream: Normalde böyle bir ürün benim cildim için yetersiz kalır yani çok açık tenli olduğum için en az SPF 30 kullanmalıyım. Bu ürün aldığım diğer ürünlerin yanında hediye olarak verildi. Ben de güneş ışınlarının çok yoğun olmadığı kış günlerinde kullanmayı düşünüyorum.
Şimdilik bu kadar.. İlerleyen günlerde peelingini ve nem maskesini de almayı düşünüyorum. Onları da alıp bir süre kullandıktan sonra yorumlarımı yazarım inşallah ;)
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder