"Dünya ise; bütün şa'şaasıyla ahirete nispeten bir zindan hükmündedir.." BEDİÜZZAMAN

30 Kasım 2010 Salı

NEW YORK'TA BEŞ MİNARE


Mahsun Kımızıgül'ün yazıp yönettiği 3.film olan New York'ta Beş Minare daha vizyona girmeden çok önce dikkatimizi çekmişti. Fİlmin vizyona girdiği hafta ben İstanbul'a gidince eşim de filme başkalarıyla gitmiş. Ama filmden çıkar çıkmaz çok beğendiğini ve benim de mutlaka izlemem gerektiğini söyledi. Bayramda eşim İstanbul'a gelince aynı filmi ikinci kez izlemekten nefret etmesine rağmen bizi kıramadı ve bu sefer ablam, ben ve eşlerimiz gitmiş olduk. Eşim Gaziantep'te dublajlısını seyretmiş. İstanbul'da orjinal ve dublajlı olarak 2 seçenek vardı. Biz orjinali izlemeyi tercih ettik. Yaklaşık %20si altyazılı ama her iki halini de izleyen eşime göre orjinali çok daha güzelmiş. Filmin konusu hemen hemen yerde bulunabilir bundan bahsetmiycem. Bana göre bazı ufak tefek mantık hatalarının dışında çekimleri, oyuncu kalitesi ve konusuyla oldukça başarılı bir filmdi. Haluk Bilginer usta oyunculuğuyla bu rolün de hakkını vermişti. İlk kez oyuncu olarak izlediğim Mustafa Sandal'ı da çok beğendim. Gayet profesyoneldi. Mahsun Kırmızıgül'e de "helal olsun" demekten kendimi alamadım. Film vizyona gireli epey bir süre oldu ama hala izlemeyenler varsa kesinlikle tavsiye ediyorum;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder