"Dünya ise; bütün şa'şaasıyla ahirete nispeten bir zindan hükmündedir.." BEDİÜZZAMAN

25 Kasım 2010 Perşembe

KUZENİMİN KINA GECESİ VE DÜĞÜNÜ :)

Benim annem de babam da 6 kardeş olduğu için kuzen sayım epey çoktur maşallah.. Allah eksikliklerini vermesin gerçekten benim için çok değerliler.. Kardeş sayısı az olunca sanırım daha da önemli oluyor kuzenler insanın hayatında. Çünkü anneme veya babama bakıyorum kuzenleriyle -ablamla ben de olduğu gibi- bir samimiyet yok. Tabi yıllar geçiyor aileler genişliyor bunların da etkisi olsa gerek.. İşte böyle kuzen bolluğu içinde benim kendimle yaşıt sayılabilecek 6-7 tane kuzenim var. Hepsini de çok seviyorum. Düğünü olan kuzenim de yaşıt olduklarımdan ve sülalemizde bekar kalan tek kız kuzendi. Onu da başgöz ettik artık rahatız:):) Şaka bir yana bu kuzenimle de aram gerçekten çok iyidir. Kendisi de bloğumu okuyor diye demiyorum :):) kendisini çok severim. Allah  onu ve hepimizi hep mutlu kılsın inşallah..
Resimde görülen kıyafet gelin hanımın kına yakılırken giydiği kıyafetiydi. Çok beğendim şahsen. Sanırım Boşnaklara has yöresel bir kıyafet. Çok yakışmıştı kendisine:) Normalde giydiği elbiseyle çektiğim doğru dürüst bir resim bulamadım ama o da nar çiçeği renginde üzerine oturan çok şık bir elbiseydi, çok yakışmıştı.. Eeee güzele ne yakışmaz:) Kına gecesi sadece bayanlara özeldi. Bu kare kınanın sonuna ait. Damat bey resim çekilmek üzre gelmişlerdi. Biz de erkek olmamasını fırsat bilerek kurtlarımızı döktük valla. Ben normalde çok oynayan bir insan olmama rağmen -artık kendimi ne kadar dağıttıysam- yengem "oooo sema sen de ne oynarmışsın" dedi kınanın sonunda:):):) Napalım son kız bir  daha kimbilir ne zaman oynayabilicez.. Kınanın bitiminde giymiş olduğum epey yüksek topuklu ayakkabıların da etkisiyle ayaklarımı hissetmez olmuştum:)

Gelelim düğüne.. Düğün de kına gecesinden 1 gün sonra oldu. Malesef biz (ablam, diğer bazı kuzenler vs.) bu sefer yerimizden kalkamadık. Çünkü düğün bayan erkek karışıktı. Biz de oynayanları ,halay çekenleri izledik, ayağımızla tempo tuttuk:) Canım kuzenimin maşallahı var yine.. Çok güzel bir gelin olmuştu.. Aaaaa hep gelinden bahsediyoruz damatı küstürecez valla.. Damadımız da gayet yakışıklıydı yani birbirlerine çok yakıştılar. Allah nazarlardan korusun..

Yukarıdaki resim de düğün bitiminde aile pozlarının verildiği esnada çekilmiştir:):) Benim eşim işi dolayısıyla gelemediği için ablam da bana eşlik etti, fotoğrafı birlikte çekildik:) Böylece bir düğünün daha sonuna gelmiş olduk. Uzun süre ne zaman nasıl olcak diye konuştuğumuz bu düğün de geçip gitmiş oldu. Zaman gerçekten çok hızlı ilerliyor. Sevgili kuzenime ömür boyu çok ama çok mutlu olacağı güzel bir evlilik diliyorum. İnşallah Rabbim gönüllerindeki tüm hayırlı dileklerini kabul eder; her zaman sağlıklı,huzurlu ve mutlu olurlar.. Amin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder