"Dünya ise; bütün şa'şaasıyla ahirete nispeten bir zindan hükmündedir.." BEDİÜZZAMAN

17 Ocak 2011 Pazartesi

TAVUKLU SALATA

Salata türlerinin hepsini çok seviyorum. Hem lezzetli, hem hafif ve hem de -her zaman vurguladığım gibi- pratik..:) Bu salatayı da doğaçlama olarak evdeki malzemelerle yaptım ve sonucundan memnun kaldım(k).. Haşlanmış tavuk etini ince ince didip içine bol maydanoz, sivri biber, havuç, mısır ve morlahana ilave ettim. 1 diş sarımsak,tuz, az zeytinyağı ve mayonezle karıştırdığım yoğurdu üzerine ekledim. Bana göre yoğurtlu salataların püf noktası yoğurt miktarını ayarlamak. Yoğurt az olunca kuru oluyor ve salatının lezzetini azaltıyor.. Buna dikkat edince sanırım güzel olmaması için bir sebep yok..:) Kısa vakitte lezzetli bişeyler hazırlamak isteyenler için bir fikir oluşturması temennilerimle...:) Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder