"Dünya ise; bütün şa'şaasıyla ahirete nispeten bir zindan hükmündedir.." BEDİÜZZAMAN

3 Ocak 2011 Pazartesi

MERAKLA BEKLİYORUM..


Bediüzzaman'ın (ra) hayatını anlatan pek çok kitap okudum liseden beri. Çağımızın en büyük alimlerinden biri şüphesiz. Malesef yeterince tanınmadığını düşünüyorum. Kendisi çeşitli sebeplerden ötürü zatının nazara verilmesinden hiç hoşnut olmazmış. Bunun için mezar yeri bile -hikmet-i ilahi- gizli kalmış. Ama eserlerinin yanında hayatını ve yaşadıklarını da öğrenmek insana çok şey katıyor. Ondan dolayı filmi büyük bir merakla bekliyorum. Gazetede okuduğum kadarıyla Üstad'ın talebelerinden tam not almış film. İnşallah izlemek nasip olur. 7 Ocak Cuma günü ülkemizde 13 Ocak Pazar günü ise 8 Avrupa ülkesinde vizyona giriyor. İnşaallah ülkemizde ve dünyada Bediüzzaman'ın tanınmasına ve daha da önemlisi hayatını adadığı davanın anlaşılmasına vesile olur bu film... Selametle..

4 yorum:

  1. bende merakla bekliyorum. 7 ocaktan sonra görebileceğiz inşallah. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bende babamla bir filme gidecilmenin mutluluğunu yaşayacağım ilk defa!!
    bugün dank etti babamla gideceğimm :)

    YanıtlaSil
  3. filmi izledim cumartesi günü.. yeni post hazırlayamadım bi türlü yoğunluktan.. babamla izlemeyi ben de çok isterdim ama farklı şehirlerde olduğumuz için ayrı ayrı izledik.. bana da annemle izlemek nasip oldu şükür:) tavsiye ediyorum.. çok güzeldi..

    YanıtlaSil