"Dünya ise; bütün şa'şaasıyla ahirete nispeten bir zindan hükmündedir.." BEDİÜZZAMAN

22 Ocak 2011 Cumartesi

DEĞİŞMEZ VE DEĞİŞTİRİLEMEZ GERÇEK: ÖLÜM....

     "Ölüm güzel şey budur perde ardından haber
        Hiç güzel olmasaydı ölür müydü Peygamber?"
                                                                   (N. Fazıl Kısakürek)
Kaçınılmaz son..
Çoğu zaman konuşulmak istenmeyen...
 Hatta düşünülmek de..
Hepimiz için mutlak olsa da kabullenmek istemediğimiz..
Yanımıza yaklaştıramadığımız..
Gencine de yaşlısına da yakıştıramadığımız..
Yakınımıza vardığında çok etkilendiğimiz ama çabuk unuttuğumuz...
Başımıza geleceğini her an bildiğimiz ama sanki hiç gelmeyecekmiş gibi yaşadığımız.. ÖLÜM işte...
İstesek de istemesek de, kabullensek de kabullenemesek de kesin olan şu ki her nefis bunu tadacak..
Ayet-i kerime ile sabit..
Bana bunları yazdıran eşimin bir akrabasının ölümüne yakinen şahitliğim..
Yaşı ne olursa olsun ruhu ayrılmış bir bedenden ne kadar etkilendiğimi farkettim.. Ölümün sıcaklığını ensemde hissettim..
Nasıl oluyor da herşeye rağmen hayata bu denli sarıldığımıza birkez daha hayret ettim... 
Nasıl yaşıyorsak öyle öleceğimiz ve O'ndan geldik ve dönüşümüz yine O'na olacak hakikatlerine bir kez daha iman ettim...
Dua ile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder