"Dünya ise; bütün şa'şaasıyla ahirete nispeten bir zindan hükmündedir.." BEDİÜZZAMAN

21 Şubat 2011 Pazartesi

MİM-1

Yaşamak güzeldir mi bloğunun sahibi beni mimlemiş. Kendisiyle de bu vesileyle tanışmış oldum. Tekrar teşekkürlerimi sunuyorum:) Mimin konusu sevdiğimiz şeyler ve nedenleri.. Yalnız benim bazı sevdiklerim de "çünkü"nün yanında "ama" da olacak baştan söyliyim:)
*Eşimi seviyorum çünkü............. pekçok çünküsü var..:)
*Ailemi seviyorum çünkü ailemin tüm fertlerinin Allah'ın benim için bir lütfu olduğunu düşünüyorum. (çok şükür)
*İşimi seviyorum çünkü insanlara faydalı olmaya çalıştığım bir mesleğim var. Amaaa devletin bazı yaptırımları sebebiyle zaman zaman çok zorlanıyor, bunalıyor ve zarar ediyoruz:(...
*İstanbul'u seviyorum çünkü sevdiğim birçok insanla beraber pek çok manevi güzelliği içinde barındırıyor.
*Yaşadığım yeri seviyorum çünkü insanları çok iyi ve burda mutluyum. (çok şükür) Amaaa ailemi çok özlüyorum.
*Kitap okumayı seviyorum çünkü her okuduğum şeyle yeni ufuklar kazandığımı düşünüyorum.
*Evimi seviyorum çünkü şirin ve huzurlu bir ev..
*Çikolatayı seviyorum çünkü çikolata yemek beni çok mutlu ediyor...:)
*Her nevi yeşil yapraklı sebzeyi çok seviyorum çünkü burda iyisini bulmak pek mümkün olmuyor.. Ulaşılamayan şeye duyulan özlem.....:)
.....
.....
Şimdilik aklıma gelenler bunlar.. Ben de bu mimi cevaplamak isteyip de kendisine paslanmamış olan kişiler varsa onlara gönderiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder