"Dünya ise; bütün şa'şaasıyla ahirete nispeten bir zindan hükmündedir.." BEDİÜZZAMAN

24 Ekim 2010 Pazar

İKİLER İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM

Son zamanlarda günler gerçekten çok yoğun geçiyor. Hafta içi evde derin bir temizlik vardı onun koşturması telaşı içinde bir de işle ilgili çeşitli yoğunluklar derken zamanın nasıl geçtiğini hiç anlamadım. Bugün de eşim nöbetçi olduğu için evde yalnızım. Yapılacak işleri askıya aldım, dinleniyorum :):) Bugün biryere gidemiyeceğimiz için dün hem alışveriş hem de gezme bahanesiyle Gaziantep'e gittik. Yeni sezon ürünlerinin yanında hala indirimde olan birçok ürün vardı. Vakit biraz geç olduğundan heryere rahatlıkla bakamadım ama kumaşlarının kalitesini çok beğendiğim İKİLER'den 2 tane bluz aldım.                                                                                               
Birincisi rengi burda çok alakasız çıkmış olmakla beraber aslında çok tatlı bir yeşil olan kol ve yaka detaylarını çok beğendiğim uzun kollu bir bluz. Diğeri de V yakalı düz siyah bir bluzdu. Fotoğrafta doğru dürüst çıkmadığı için resmini eklemiyorum. Zaten öyle çok da değişik bir model değil. Ama kumaşları gerçekten çok güzel. Fiyatlarına gelince her ikisi de 49.90 TL'den 15 TL'ye düşmüştü. Sezon sonundan alışveriş yapmaya bayılıyorum. Zira daha önce sezon sonunda 25 TL'ye düşmüş bi eteği 100 TL'ye almışlığım vardır:) Bugün nette gezinirken İKİLER'in online mağazasının olduğunu da öğrenmiş oldum. Bakmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Herkese iyi pazarlar.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder