"Dünya ise; bütün şa'şaasıyla ahirete nispeten bir zindan hükmündedir.." BEDİÜZZAMAN

14 Nisan 2012 Cumartesi

KORKU

Anneliğin keyifli yanlarından bahsettim şimdiye kadar hep şükür.. Rabbim her zaman güzel şeyler yaşatsın hepimize... Ama işin zor tarafını görünce, hatırlatılınca bir "emanet" olduğu korktum ben.. Ürperdim.. Farkında olamadığıma üzüldüm.. Küçücük birşeydi ama beni kendime getirdi..Annemi o kadar iyi anlıyorum ki şimdi..  Allah kimseye evlat acısı göstermesin.. Miniklerin yüzü hep gülsün inşallah.. Dua ile..

5 yorum:

  1. Allah kimlere evlat acısı göstermesi.Emaneti emenetin sahibinin en hoşuna gidecek şeküilde yetiştirmeyi nasip eylesi

    YanıtlaSil
  2. Amin canım Allah razı olsun..

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel duaya amin amin amin diyorum. Evlat acısı en kötüsü Allah kimseye göstermesin.

    YanıtlaSil
  4. Allah korusun, işteyken bile ne kadar özlediğimi anlatamam :)Blogger anneyim canım, takipteyim, beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen bu siteyi izle kısmını tıkladım. Artık izleyicinim:))
    Senide benim bloguma beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil